Kalite Politikamız

1. Müşteri Odaklılık & Geri Bildirim
- o Gereksinimler ve göstergeler konusunda müşteri ile uyumlu olmak
- o Kalite performansı hakkında müşteri ile düzenli iletişim kurmak
- o Müşterinin endişe ve fikirlerine hızlıca yanıt vermek
- o Müşteri memnuniyetini arttırmaya odaklanmak
- o Uygulanabilir gereksinimleri karşılamak
Liderlik & Yönetim
- o Kalite sorunlarını tespit eden personeli desteklemek
- o Açık ortamı sürdürmek
- o Kalite yönetim sistemi için ihtiyaç duyulan kaynakları temin etmek
- o Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sağlamak için sorumluluk almak
- o Süreç yaklaşımının kullanılmasını ve risk bazlı düşünmeyi teşvik etmek
Övünme & Yetkilendirme
- o Maliyet veya iş programı endişesiyle kaliteden ödün vermemek
- o Yapılan işin kalitesiyle gurur duymak ve sorumluluk almak
- o Kalite ile ilgili endişelerini raporlama ve geri bildirim verme konularında çalışanları teşvik etmek
Süreçler & Prosedürler
- o Etkili prosedürler, süreçler ve eğitimler uygulamak
- o Kültür ile bir bütün haline gelmiş süreçlere bağlılık göstermek
- o Prosedürleri zamanında geliştirmek
- o Süreçleri geliştirmek için geri bildirim verilmesini desteklemek
- o Kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirmek
Açık Ortam
- o Sorgulayıcı davranış sergilemek
- o Sorunları şeffaf bir yaklaşım ile ele almak
- o Kalite ile ilgili kuşku olması halinde işi durdurmayı teşvik etmek
- o Kalite sorunlarını tespit etme ve çözme konusunda çalışanları teşvik etmek
İzleme & İletişim
- o o Problemleri kararlı bir şekilde araştırmak ve raporlamak
- o o Sorunları zamanında çözmek
- o o Kalite göstergelerini kontrol etmek
- o o Kazanılan deneyimleri ve en iyi uygulamaları kurumsallaştırılmak üzere paylaşmak
Bilgi & Sürdürülebilirlik
- o Kurumsal bilgiyi korumak ve sürdürmek
- o Kurum kültürünü sürdürmek
- o Enka varlıklarına değer vermek ve onları korumak
- o Kalite yönetim sistemini etkileyebilecek risk ve fırsatları belirlemek
- o Yetkinlik ve kariyer gelişimini teşvik etmek